Ramowy rozkład dnia obowiązujący w naszym przedszkolu.
Dzieci młodsze
Godziny |
Rodzaj zajęć |
7.00 – 8.30 |
Schodzenie się dzieci, zabawy inspirowane przez dzieci i nauczycielkę, zabawy twórcze, konstrukcyjne, dydaktyczne. |
8.30 – 9.00 |
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. |
9.00 – 9.30 |
Śniadanie – wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno- kulturalnych. |
9.30 – 9.50 |
Zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, zgodnie z podstawą programową. |
9.50 – 11.45 |
Zabawy swobodne, przebywanie w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe, kontakt ze sztuką (przedstawienia teatralne, koncerty muzyczne), zabawy badawcze, rytmika, język angielski, kontakt z literaturą dziecięcą. |
11.45 – 12.00 |
Przygotowanie do obiadu, czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. |
12.00 – 12.30 |
Obiad. |
12.30 – 14.30 |
Odpoczynek, leżakowanie, czynności samoobsługowe. |
14.30 – 14.45 |
Podwieczorek. |
14.45 – 16.00 |
Zabawy swobodne w sali, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami. |
Dzieci starsze
Godziny |
Rodzaj zajęć |
7.00 – 8.30 |
Schodzenie się dzieci, zabawy inspirowane przez dzieci i nauczycielkę, zabawy twórcze, konstrukcyjne, dydaktyczne. |
8.30 – 9.00 |
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. |
9.00 – 9.30 |
Śniadanie – wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno- kulturalnych. |
9.30 – 10.30 |
Zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, zgodnie z podstawą programową. |
10.30 – 11.45 |
Zabawy swobodne, przebywanie w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe, rytmika, język angielski, kontakt ze sztuką (przedstawienia teatralne, koncerty muzyczne) |
11.45 – 12.00 |
Przygotowanie do obiadu, czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. |
12.00 – 12.30 |
Obiad. |
12.30 – 14.30 |
Religia, zabawy dydaktyczne, zajęcia dodatkowe, praca wyrównawcza, kontakt z literaturą dziecięcą. |
14.30 – 14.45 |
Podwieczorek. |
14.45 – 16.00 |
Zabawy swobodne w sali, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami. |