Biuletyn Informacji Publicznych Klauzule informacyjne Deklaracja dostępności

Opublikowano: wtorek, 12.10.2021
Autor: Sz. Grądalski
Odsłon: 742
Zakopane 2021      W dniach 23.10 i 24.10 br. pod opieką pani Beaty Szwed i pana Janusza Juszczyk odbyła się wycieczka klasy VIIIa do Zakopanego. Na dwudniową wycieczkę wyruszyliśmy autokarem spod naszej szkoły o godz. 6:00.
      Po przyjeździe do Zakopanego udaliśmy się żwawym krokiem na Halę Gąsienicową, na którą prowadzą dwa szlaki: niebieski i zielony. Całą wycieczkę prowadził przewodnik, znający cały teren, dbający o bezpieczne przejście całej trasy. Pogoda była wymarzona, zapewniająca dobrą widoczność dzięki, której mogliśmy podziwiać piękne krajobrazy polskich gór. Po paru godzinach wędrówki zmęczeni, ale zadowoleni dotarliśmy do schroniska, gdzie można było się posilić, odpocząć i nabrać sił. Po odpoczynku wróciliśmy do autokaru, a stamtąd dojechaliśmy do hotelu DW TERESA. Tam czekała na nas obiadokolacja.
      Następnego dnia po sytym śniadaniu, udaliśmy się do Tatrzańskiego Parku Edukacyjnego, w którym można było zobaczyć świstaki, jelenie, sowy, orły, lisy. Następnie zwiedziliśmy mini zoo, a w nim króliki, świnki morskie, puchate kury, kozy, owce, jelenie. Na koniec wycieczki udaliśmy się na Krupówki. Tam mieliśmy czas na zakup pamiątek. Około godziny 17:00 wyjechaliśmy z Zakopanego.
      Podekscytowani i zmęczeni późnym wieczorem wróciliśmy do domu. Wycieczka sprawiła nam dużo radości.